Omlouvám se opět za částečnou neaktivitu. Musím si více rozvržit svůj napěchovaný čas.
Díky za pochopení, Joina :)

Vzpomínky nejenom ve fotografiích

18. března 2018 v 21:55 | Joina |  Příběhy ze života
Je tolik vzpomínek, které bych velmi ráda zase prožila znova a znova. Bohužel, už nikdy to nebude tak pěkné, jako ten první moment, kdy jsem se tenkrát cítila tak skvěle.
Ještěže máme ty fotografie a jednou za čas na něco z nich můžeme vzpomenout. Stane se, že né každé vzpomínky jsou vloženy do fotografií. Tím pádem je musíme zaznamenat písemně a nebo si je uchovat ve své mysli.
Né všechno se mi už dobře vybavuje. Proto je nejlepší si to někam zapsat, kde ani inkoust od pera nevybledne a virus z počítače nesmaže.
Velmi ráda si vzpomínám na život na střední, když jsem dělala svůj druhý obor, aranžérku. Náhodou se tam sešel skvělý kolektiv a prožila jsem příjemné momentky s holkama. Né v každé třídě se najdou děcka, aby spolu kladně vycházela.
Naše školní výlety, ty za to stály :) S naším skvělým třídním učitelem, který nás měl všechny tři roky, bylo o zábavu postaráno.
Třeba tenkrát, když byl konec druháku a třeťáku, abychom vypnuly hlavu od
učení na závěrečky, jely jsme na túru na dvě skvělá místa a o tom vám dnes tak trošku povyprávím.

1. Národní park Podyjí
Celá moje desetičlenná třída nasedla do dvou větších aut pro devět a osm lidí. První zastávka byla u naší spolužačky, která nás s rodinou mile pohostila něčím velmi dobrým. Už si tedy nevzpomínám, co to bylo, ale vím, že tenkrát jsem byla přecpaná a bylo mi blbé, aby něco zbylo na talíři. Spolužačku jsme tam nabrali a vyrazili dál. První zastávka byla na zámku Vranov nad Dyjí. Návštěva zámku, tam se mi moc nechtělo, protože mi nebylo nejlépe, možná bylo horko, kdo si to má všechno pamatovat, že :)
Zabloudili jsme také na Vranovskou přehradu, kde jsme se moc dlouho nezdrželi, protože nás tížil čas a bylo tam trošku větrno. Nakonec jsme zamířili do Čížova na Památník železné opony. Náš pan učitel chtěl, abychom měli pěkné zážitky, a tak nás ještě zavedl na malou vyhlídku, ze které jsme viděli rakouské městečko Hardegg s hradem. Byla to pěkná procházka, aspoň tedy pro mě.

2. Pálava
Naší první zastávkou v oné pěkné krajině byly Dívčí hrady, kde jsme si dali dost do těla. Šplhali jsme od silnice blízko vinic do prudkého, zalesněného kopce. Vím, že jsme mohli jít po lepší cestě, ale učitel nás chtěl vést tudy, abychom měli ještě více elánu. Místy, kde nebyly stromy, mi to připomínalo plantáže čajovníků.
Nahoře byl překrásný výhled, měli jsme štěstí, že nebylo zataženo, ani mlhavo. Zde jsme udělali plno barevných fotek. Poslední zastávku jsme si udělali v Mikulově, kde jsme si prohlédli zámek a mazali se hodně posilnit na zpáteční cestu autem na jejich pěkném náměstíčku. Aler i výhled z auta za sklem stál zta to.

Tyhle dva výlety jsou pro mě z jedněch pěkných vzpomínek na střední školu a ráda na ně budu vzpomínat. Na Pálavě a v Národním parku Podyjí jsem určitě nebyla naposledy a budu se na tato pěkná místa ráda vracet. Vzpomínat na holky budu ráda, díky nim jsem se trošku oprostila od studu a začala jsem svět brát jinak. Těším se, až se zase všichni uvidíme.

6 lidí ohodnotilo tento článek.